BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Wednesday, April 27, 2011

Video seks lagi: Mudahnya polis Malaysia dipermainkan oleh penggila seks

"Andaian situasi: Polis tidak tahu atau tidak bersekongkol dengan fitnah video lucah"

Hari ni keluar lagi video lucah bangang dalam youtube. yang nyata polis telah dipermainkan oleh pengarah "siri fitnah video bangang". Adalah polis nak biarkan perkara macam ni terjadi lagi? lepas ni nak tiunggu siri III pulak keluar??. Sudah nya polis juga yang kena jawap. kenapa tak cari orang yang sebar kat youtube. Kalau yang ni pun polis tak dapat sattle apa lagi kes pembunuh, penculik kanak-kanak, perompak, perogol perasuah yang lebih rumit, lebih tersembunyi. (yang disiar di tv dan akhbar adalah yang berjaya, yang tidak berjaya masih banyak)

Dalam masa polis sibuk dengan siasatan, hantar video keluar negara untuk analisis, bersengkang mata untuk menyuasat. Terpaksa tinggalkan keluarga untuk amanah kerja sebagai polis. tiba-tiba, keluar lagi video siri 2 yang ntah dari mana datangnya (ada sumber mengatakan di upload di Indonesia oleh pengguna youtube yang baru sehari mendaftar) sudahnya kertas siasatan yang dibuat dengan pernuh jujur dan penuh bertanggungjawab direject. Masih bolehkah polis bertindak dengan adil, amanah, berhemah tanpa tekanan dan ikut telunjuk orang lain atau tugas mulia polis akan tercemar.

Apa yang dapat dilihat, polis telah dipermainkan oleh penjenayah gila seks.???!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aku culik gambar di bawah ni dari milo suam (terima kasih) untuk tatapan semua,

Kali ini satu lagi penipuan terbongkar apabila rambut lelaki mirip Anwar Ibrahim ternyata jauh berbeza dengan Anwar Ibrahim yang sebenar. Lihat gambar di bawah. (dari video seks siri II)



source gambar: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/video-seks-anwar-ibrahim-bahagian-kedua.html#ixzz1KjOUTrcJ

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

Dari Blog Pemimpin