BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Thursday, April 28, 2011

Undang-undang Islam sebenar WAJIB dilaksanakan

ADA LAGI KE ORANG-ORANG PAS, PKR YANG TAK SETUJU DENGAN UNDANG-UNDANG ISLAM DAN NEGARA ISLAM??. YANG TAK SETUJU HANYA UMNO SAHAJA KERANA KEBENARAN AKAN TERBONGKAR..!!!

BUAT KARPAL SINGH, UNDANG-UNDANG ISLAM TAK KAN MENYUSAHKAN KAU TAPI DAPAT MEMBELA UMAT ISLAM SEPERTI DATUK SERI ANWAR IBRAHIM!!,



Beginilah jadinya bila Islam ingin dilaksanakan tanpa ilmu yang cukup, hanya sekadar undang-undang ikut-ikutan, ikut kesesuaian, ikut persepsi masayarakat, ikut suka mak bapak dia orang. Keadilan Islam tidak mungkin dapat dilihat sehinggalah undang-undang Islam menurut Al-Quran dan sunnah tidak dilaksanakan. Mereka lebih mempercayai sumpah dari ayat Al-quran. mereka ni bersumpah dengan nama Allah tapi undang-undang yang Allah tetapkan tak nak ikut. Mereka bersumpah dengan nama Rasulullah tapi perintah dan larangan tidak diendahkan.

Mana peranan jabatan-jabatan agama, ulama', mufti dalam menerangkan mengenai ajaran Islam sebenar. buatlah forum, ceramah umum untuk menambah ilmu umat Islam, sudah la hari-hari di bodoh kan dengan TV dan akhbar. Nak tunggu umat Islam di Malaysia hancur akidah, dan terpesong pegangan atau nak tunggu Allah hancurkan umat Islam di Malaysia kerana Islam hanya pada nama tapi amalan tidak menurut Islam yang diturunkan oleh Allah. Islam dugubal mengikut kenendak hati dan kepentingan sendiri. Mahu jadi seperti kristian yang mengubah kandungan kitab suci yang diturunkan Allah semata-mata mengikut kehendak dan keperluan meraka.??

TV dan media lain lebih berminat bila dengar ada orang yang ingin bersumpah, tetapi kalau ceramah ilmu mengenai undang-undang Islam yang sebenar pasti akan di 'ban'. AKHIRNYA SUMPAH AKAN DITERIMA MENJADI UNDANG-UNDANG, DAN UNDANG UNDANG-UNDANG YANG DITURUNKAN ALLAH AKAN DIBUANG.

ADAKAH ANDA SEBAGAI UMMAT ISLAM YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM REDHA PERKARA INI BERLAKU??

UNDANG-UNDANG ISLAM WAJIB DILAKSANAKAN DAN DIANGKAT KETEMPAT YANG LEBIH TINGGI DARI YANG ADA SEKARANG.
SEBELUM PELAKSANAAN, PENERANGAN SELUAS-LUASNYA JUGA ADALAH WAJIB DIJALANKAN.

kalau ulama' makan gaji tak berani nak sebut mengenai hudud, qazaf, Ulama' sejati masih ada...

Astaghfurullah .. Allahuakbar!! Allahuakbar!! Allahuakbar!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mengenai Sumpah: baca penerangan Ustaz Shamsul (Imam Masjid Saidina Omar Damansara) dan Dr Badrul Amin disini

---------------------------------------------------------------------------------------------------

PENGGILA VIDEO SEKS NAK BERSUMPAH!!

Eskay sedia sumpah laknat bersama Anwar

Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersedia bersumpah laknat dalam majlis bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa ketua pembangkang merupakan pelaku dalam video seks yang didedahkannya.

Shazryl berharap dapat bersama-sama melakukan sumpah itu di Masjid Amru Al-As di Sentuk selepas solat Jumaat esok.

"Saya juga mempelawa semua pihak yang meragui kebenaran ini untuk turut hadir menyaksikan upacara tersebut," katanya.

Eskay bagaimanapun tidak memberitahu mengapa dua lagi anggota trio 'Datuk' iaitu bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari PERKASA Datuk Shuib Lazim enggan bersama beliau untuk mengambil lafaz itu.

Namun, katanya beliau berbuat demikian kerana “agama, bangsa dan negara.”

Semalam sebahagian lagi rakaman video seks yang dikatakan melibatkan individu mirip pemimpin pembangkang dimuat naik di internet antaranya di laman web perkongsian video disukai ramai YouTube and beberapa blog.

Pada 4 April lalu, satu klip video juga dipercayai melibatkan individu yang sama tersebar luas di internet.

Pada 21 Mac lalu, rakaman video seks berkenaan dipertontonkan kepada beberapa wakil media oleh pihak yang menggelarkan diri "Datuk T" di sebuah hotel di Kuala Lumpur.

Penayangan video itu menyebabkan Anwar membuat laporan polis.

Beliau juga menafikan individu yang beraksi itu adalah dirinya.

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter


Dari Blog Pemimpin