BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Monday, April 1, 2013

Rajinkan diri untuk membaca!! Jangan asyik tengok video seks


Masih ramai yang belum pernah membaca tawaran Pakatan Rakyat dalam Manifesto Rakyat tapi sudah mengkritik.Siapa yang berani mengaku dia suka bayar tol?? suka harga kereta mahal?? Tapi kerana ego keUMNOan dan spisis mudah tertipu dengan TV3 1/4 dan menteri-menteri pengecut. mereka pun terikut ikut mengatakan Manifesto Pakatan Rakyat boleh buat bangkrup. 

Masa Pakatan ambil alih Selangor, BN dengan angkuh kata Selangor akan bangkrup dalam 3 bulan, lepas tak bangkrup juga dia kata 1 tahun, sekarang sudah 5 tahun, Reserve negeri lebih 2500 juta (2.5 bilion), berbanding zaman BN yang tak ada air percuma, skim usia emas, jom shopping warga emas, tabung tawas, tak ada. cuma dapat simpan 600juta. tu pun konon dah banyak sangat.

Masih ramai rakyat Malaysia yang malas nak membaca, lebih seronok mendengar. Itu tak apa lagi kalau setakat dengar. Yang bermasalahnya mendengar dan terus percaya. Yang lagi parah bila percaya, kemudian takut, gigil, cemas, seram sejuk lepas tu sebarkan pula berita tipu kepada orang lain. Tak pasal-pasal dah jadi penipu dan pemfitnah sebaris dengan macai UMNO bahkan lagi teruk sebab macai UMNO ni ada hasil buat kerja-kerja fitnah ni. Tapi kalau setakan akak-akak makcik pakcik buat kerja serupa hasilnya tambah dosa sahaja..

Jangan jadi orang malas yang cuma duk depan TV tengok Belitin Utama.

Kalau tak nak baca Manifesto Pakatan Rakyat, tak payah sibuk nak komen.




Slide Lengkap Klik Sini

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

Dari Blog Pemimpin