BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Tuesday, April 5, 2011

Video 110%: Awal-awal polis kata tulen walaupun orang tak suruh check.

Ada sebab polis buat statement yang video ni tulen, walaupun sebenarnya orang tak suruh punsiasat video ni tulen ke tak. supaya setkan fikiran orang-orang bodoh seperti UMNO bahawa video ni tulen tak da editing, tampal-tampal. elok je polis kata tulen, video ni pun keluar youtube. Adakah polis sebahagian watak dalm filem 3DT ni.??

 

HOT: Dua Imej Berbeza Dalam Video 3 Boroi

Video konspirasi kantoi lagi
 
Sila perhatikan frame-frame gambar di bawah ini yang diambil dari klip video yang disiarkan di Youtube semalam:
Siapa lelaki ini?
Siapa lelaki ini?
Siapa lelaki ini?
Siapa lelaki ini?
Siapa lelaki ini?
Sila lihat frame di bawah ini.Fokus kamera pada “niple” cukup jelas (spot hitam) & bahagian leher lelaki itu pun cukup jelas, namun mengapa di bahagian mukanya nampak kabur? Malah, jika diteliti bahagian tuala yang dekat dengan muka lelaki seiras Anwar pun jelas (anda boleh nampak lipatan kain tuala itu).
Frame di bawah ini memaparkan lelaki seiras itu, namun bahagian mukanya tidak jelas, tetapi bahagian leher dan badan nampak  lebih jelas.
Di bawah ini kelihatan lelaki yang seiras dengan Anwar itu keluar dari bilik & kemudian masuk semula ke bilik dengan bersahaja (lihat imej lelaki tu dalam cermin besar dalam klip dibawah ini). Bukankah dia kononnya Anwar Ibrahim? Tidakkah dia takut orang akan nampak dirinya sedangkan klip ini didakwa dirakam di KL? Pakai tuala keluar bilik? Lawak!!!

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter


Dari Blog Pemimpin