BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Friday, April 1, 2011

Pastikan Video lucah anda ORI

Pastikan ORI baru simpan, kalau anda tak pasti ketulenan VCD/DVD lucah kegemaran anda ori sila hantarkan ke balai polis berhampiran untuk siasatan. Anda tidak akan ditahan sekiranya memiliki bahan lucah.. yang PENTING. ORIII....... untuk kebaikan seluruh Ummah, anda juga boleh menjemput saudara mara, sahabat handai anda untuk datang berkongsi pengalaman memonton Video lucah kesukaan anda beramai-ramai. lagi ramai lagi afdhal.. bukan Sapiee apdal. nak lagi gempak tayangkan di pawagam-pawagam terkemuka seluruh negara. tapi ingat apa yang penting??? ORI....

IGP: Pakar sah video seks tulen

Rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang ketua pembangkang, telah disahkan ketulennya oleh pakar tempatan yang melakukan pemeriksaan terhadap video berkenaan, kata Ketua Polis Negara KPN) Tan Sri Ismail Omar.
Beliau berkata siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.

"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) hari ini.

Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

Ismail berkata kertas siasatan berhubung kes itu akan dihantar ke Jabatan Peguam Negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya.

Katanya setakat ini seramai tiga individu telah ditahan, namun dilepaskan dengan jaminan polis.

Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan identiti ketiga-tiga individu
tersebut namun memberitahu polis akan memanggil sesiapa sahaja yang boleh membantu siasatan berkaitan kes itu.MK

"DAPATKAN VCD/DVD LUCAH INI DI KAKI LIMA KEDAI BERHAMPIRAN ANDA"
YANG PALING PENTING "PASTIKAN IANYA ORI" DAN DI SAHKAN OLEH IGP

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter


Dari Blog Pemimpin