BLACK WEDNESDAY 8 MEI 2013, STADIUM KELANA JAYA
BLOG INI DI"HITAM"KAN MULAI HARI INI

Berita

Sunday, March 27, 2011

Majlis Perkahwinan Perdana Negeri Selangor

Rugi rasanya tak dapat raikan bersama peristiwa bersejarah kat kampung kelahiran aku ni. apa nak buat masa dan sumber yang membataskan aku. Apa pun majlis ini diharap membuka minda belia dan anak-anak muda terutama Pakcik-pakcik aku sepupu-sepupu aku kat kampug aku ni yang dah banyak di asak dengan propaganda BN sampai semuanya dok sokong BN. semata-mata nak kan sekelumit kesenangan masa pilihanraya.

Dulu masa aku kecil pengaruh PAS memang kuat kat Kg. Delek ni. Aku sekolah tadika pun dekat markas PAS. Ceramah PAS pun selalu di adakan. Masa berlalu, masing-masing di sibukkan dengan agenda mencari duit dalam kehidupan yang semakin tersepit dengan kos yang semakin tinggi. Semuanya terhakis sikit demi sedikit, Alhamdulillah PRU12 yang lepas mengembalikan daya untuk PR terus berpengaruh di kampung aku ni.

Jom la tengok gambar-gambar yang aku ambik tanpa kebenaran dari blog Dr. Halimah (ADUN Selat Klang  & Exco Selangor) Sekitar Majlis Perkahwinan Perdana 2011 pada 26 Mac lepas, dilaporkan 44 pasangan di raikan hampir 15,000 hadirin.










Lagi gambar - silakan ke blog YB Dr. Halimah

1 comment:

  1. saya pun sebab kekurangan info pasal bnda ni saya dh terlepas nk join skli sbg pengantin....ada lagi ke ek kerajaan selangor nk bt cmni?sy nk sgt join...

    ReplyDelete

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Twitter

Dari Blog Pemimpin